Pages

Saturday, July 17, 2010

Mahligai impian....

hi there...sihat ke semua? aku sihat jerk..hehehe..erm x lama lg dh nk poser..kpd kawan2 yg ade hutang poser dh abis bayor ke? bayor jgn x bayor...

erm..ari khamis yg lepas, smlm la kot...pd jam 10.45pg aku dpt kol dr bf aku..mr ridzman...dia kta ade surprise tuk aku...dia ni suke wat kejutan..haha. tp xde lah terkejut sgt..dia kt dia dah sediakn umah tuk aku..means bile dh dijabkabulkan la nti..time tu rumah kami..hehe...aku bising gak..ei nti le dulu pasal umah..pas kawin kot leh citer..tp dia kt nk aku tgl ngn dia dlm keadaan umah yg selesa...so aku diam jelah..erm...kire cam agree la..terpulang la kat dia janji dia yg bayor....so aku nk tau gak bentuk umah tu...mr ridzman ni email le kat aku pic umah tu...fuh!!! mmg terkejut ler..bg aku alhamdulillah mmg cantik...tp x tau le korang cam ne..bg aku mmg aku bersyukur sesangat...thank u so much mr ridzman 4 all this...so wat masa ni iaitu sehingga waktu kite disatukan plz pa jaga umah "kita" tu elok2 yer....tgu suri hidupmu yg comey ni dtg..(jgn salah anggap yer..dtg sbg isteri)..frm the bottom of my heart i love u so much!!! semoga impian kite terlaksana...i dun care about ur past history but im care about our future....hehe. Ya Allah Ya Tuhanku sesungguhnya hambamu ini bermohon padaMu..kurniakanlah kebahagiaan buat kami dan hindarilah hubungan kami daripada sebarang musibah...Amin..Pada rakan2 sekalian doakan kebahagiaan kami dan pastinya sy sentiasa doakan kebahagiaan anda semua di dunia dan diakhirat...

InsyaAllah pa..kalo diizinkan Tuhan mgu depan kite balik umah mama pa...hehe..ma kn bakal menantu kesayangan..hehe..

oklah sampi setakat ni saja yerk....berjumpa lagi dihari lain dlm citer yg lain plak..hehe..Assalammualaikum semua....

No comments: