Pages

Thursday, July 15, 2010

Indanya saat2 kejayaan..

Aku mulakn dgn Assalammualaikum wbt..kpd semua..erm agak lama juga aku x menulis ni..bkn ape rs cm xde benda yg menarik nk diceritakan..hehe..erm..last week, balik kg..mmg best saat2 balik kg..ape yg bestnye my bf n his fren dtg umah..lepak 2 mlm kat umah..ape yg bestnye kiteorang buat bbq kat depan umah aku..wah! mmg happening n lagi happening if adik beradik aku semua balik..tp xpelah go on dgn yg ade je ler..sgtlah nice! aku amat epy..n thanks 2 him cz jadi tukar bakar ayam 4 that nite! thank u pa..i love u..and last but not least tqvm to my beleoved mother, kak nor n my niece fara ngok ngek cz berjaya operate ayam n ikan menjadi lazat tuk di bbq mlm tu...i want  that time again!!!!

erm..nk story plak pasal pg td...after skul dlm 20 org lbh cikgu2 sek g main boling kat wangsa walk..kirenye cm ala2 pertandingan ler..hehe. group aku terdiri drpd wan, kak la, kak ita n kak ruby..erm kiteorang menang!!!! yahooooo n yg paling2 best aku dpt jatuhan pin yg paling tinggi....yez!!! aku suke!! seronok gak tgk gelagat cikgu2 yg memberanikan diri mencuba tuk bermain boling ni..but serius beb, mmg ilang tensyen..nk main lagi..x puas!!!

erm..saat2 kejayaan ini aku rskan amat bermakna..bkn ape selama ni ape2 game yg melibatkan aku kat sekolah..aku kurang cemerlang..x tau le nape..tp at last boling ni aku berjy..even kejayaan yg kecil dlm hidup aku tp bg aku amat bermakna..aku x kisah le org nk kt ape tp ini adalah hasil usaha aku...

harap dgn kejayaan yg kecil ini akn menjd pendorng utk kejayaan2 yg akan dtg..InsyaAllah..
ok lah aku stop kat sini dulu..ade cite best aku kongsi ngn korang k?

No comments: