Pages

Monday, April 26, 2010

Sy suka kucing sbb kucing sgt comel, walaupn sy comel tp sy bkn kucing..

hi there...lama gile rsnye aku x tulis blog..bukan kesibukan melanda tp emosi x begitu baik nk menulis blog..so dlm proses nk menstabilkan diri..hehe. mgu depan akan ke kedah..jumpe future in law..kalo nk tanye perasaan aku..erm..biase je lah kot..ready? sure ar beb! dr dulu lg dh get ready..bg aku just be my ownself..so hopefully everything is gonna be ok..

erm nk story skit about my fren..no actually he is my bf fren..penah aku cite kat blog ni gak ler..he n his gf dh break off..dia bgtau x leh nk go on ngn exgf dia..sbbnye aku rs cm x logik jer..aduhai!!! k lah kalo kt xnk lg ade  komitmen..wat pe nk berkapel..4 me bile kite ade jalinkn hub kite mesti ade hub ngn relation tu..so kalo xnk ade komitmen duk diam2..sorg2..kt x ready nk kawin dlm ms terdekat so carik le gf yg masih blaja..sure dia akan ajak kawin dlm masa yg dia pun dh rs kawin..ermmmm lumrah kehidupan. so tired ngn masalah2 yg hampeh cm ni..pe2 pun hopefully both of u sedar akan kesilapan masing2..dun do tis anymore..n hope korang epy dlm menjalani kehidupan masing2..

cite pasal kat tmpt keje lak..ntah lah aku pun xtau pe nk jadi..mementingkan diri sendiri..nilah benda yg aku mls nk ngadap..busan ngn perangai manusia yg kekadang dia lupa diri..arghhh...ni yg kekadang mbuatkn hati aku x ikhlas nk wat keje..x kiralah ko siapa tp hormatlah org skit beb! bkn hormat yg jalan depan kene tunduk tp cara berkomunikasi..mmg kebanyakan org ni communication skill sgtlah weak...tp agak2 ar wei..
tau le ko ade pangkat..bile mati nti mungkar nangkir gak yg tanye..sama jerk..pastu yg mnyampahnye ade lak org yg jd spy..cam bagus...lantak ko ar..ko hengat ko besar aku takut!!!!! ade aku kisah???!!!!

cam lari dr tajuk kan? hahaha...sbnrnye aku rindu nk belai kucing..rindu kat kucing aku yg suatu ketika dulu bile blk kg "apai" le yg aku cari selepas org2 kat umah tu..mak n ank buah aku..skrng ni apai dh x mcm dulu dia jd liar..mayb bercampur ngn kucing2 yg liar..pengaruh rakan sebaya.. pastu teringat lak kat " lucy" n "lissa"..dh arwah dh kucing tu..x tau sakit pe..ingt nk bela kucing lg..tp mak kt nk bela bleh tp aku yg jaga..huhu cam ne nk jg aku kat kl..erm...rindu sgt.."dorg" sgtlah comel n cantik..bulu "dorg" gebu...winduuu....ingt nk bela gak kucing nti tp bf aku ni x suke kucing..so bile dh kawin dia kt no cat allowed.....arghhhh!!!! nk kucing....

ok le aku nk stop...babai semua. semoga kita sentiasa di berkati dan dilindungi....

No comments: