Pages

Tuesday, March 23, 2010

rindenyer zaman dolu dolu

hi there..cuaca ari ni panas...smpi sakit kepala dibuatnyer..hehe..
tetibe terasa rindu zaman persekolahan n zaman poly...kawan2 dizaman sekolah dulu...cikgu2 dizaman sekolah dulu..mmg windu giler ler...aku suke time aku ting 2 n ting 4 n 5..hehe..walaupun ada kenangan pahit yg membuat aku mengerti apa makna persahabatan but its lesson to me..haha. jgn rapat sgt ngn org..kekadang org yg rapat tu le yg x leh dipercayai..dush! tp kawan2 mmg best..kenakalan jelas terasa..cuma ade sedikit kekesalan..time form 5 aku blaja last minute..ei kalo aku blaja dr awal mesti aku dpt result yg best..ni cam hampeh jerk..huhu..nk wat cemane dh lepas pun...so student ku sekalian..study awal2 yerk...nk sebut nama nurul, ed, n omel..besfren aku dr sek smpi skrg...syg sama kamu...

zaman poly lak time kat hostel..mmg best giler..1 kelas dh cam family...best2!!! masa yg paling best!!! huwaaa..rindunyer..kawan poly yg sentiasa besama aku hingga kini..chinot!!!! cyg kat ko..ko le sahabat aku dunia n akhirat...jgn lupa aku tau...hehe..x lupe kat ayu, leha, wawa, eita n ct...luv u all...frenship never end.

x lupe geng2 kembara...best!!..pesal aku camping skrg x sama cam camping zaman dulu2...dule best yg amat...serunuk...

pe2 pun zaman telah berlalu tp kenangan besama kalian tetap dlm ingatan even sesekali ade sikit luper..hehe...
take care to all my fren n selamat semua..

No comments: