Pages

Friday, March 5, 2010

tak salah kalo bertanya

hi semua..erm tuk kali ni aku nk tulis pasal ketidakpuashatiah..pe2 pun aku anggap ni semua as a lesson tuk aku..new experience...kalo x tau x salah tuk bertanya n bile ditegur jgnlah plak sentap..tu yg akan aku pegang tuk aku lebih maju..pe yg berlaku pg td..bidang terjun..haha..tuk jg perbarisan..ngn kep dlm hati keadaan blur apabila diberitahu tuk jd ajk pd jam 8.15 pg then jam 9 pg nk wat raptai hari sukan..aduyaiiiii!!! pe tugas ajk perbarisan sbnrnye ni? blur tahap gaban aku ni..no body brief me!!! xpelah aku buat yg terbaik..ingt time2 sekolah dulu cam ner..so ngn ajk yg lain try lah bincang wat itu n ini dibantu oleh pengacara majlis...yezzaa...tp dlm keadaan yg ok tu rasa cm x sedap hati lak...xpelah aku nk g berburu ngn org protokol..so dpt dh solutionnye even ade le skit berterabur...tp x pe aku yakin n insyaAllah semuanya akan ok..thanks kepada semua yg membantu..take as a lesson...di mana ada kemahuan di situ ada jalan..bila kita dilantik ini bermakna i adalah amanah..so just do it n do the best!!!!

1 comment:

funa3station said...

lama x update blog... bz ka??