Pages

Sunday, February 28, 2010

niyang rapik

.hi there...hari ni takde ape yg best berlaku..just ptg td g tengok wayang cite niyang rapik arahan ahmad idham..g ngn farah, zuraimi n ira..hujan agak lebat..membasahkan bumi kl..so tentang cite niyang rapik..ok dr 5 bintang aku leh bagi 2 setengah bintang je la kot..bg aku cite tu ada jalan cite yg menarik..ade mesej yg nk disampaikan..n pelakon yg x kurang hebatnyer..cuma cite ni jd x seram..sebab ade unsur2 humor yg bg aku melebihi unsur2 seram...tu yg mood seram ditenggelami ngn unsur humor..pe yg aku dapat cite ni ialah setiap ape yg kita buat means kesilapan kite even org x tau pun Tuhan akan tahu..balasan drpd Allah tetap ada...jgn bimbang...cuma cash Tuhan bg kat dunia  ni or di akhirat nanti..erm ok ler tu pendapat aku...

ok le bg korang yg dah menonton filem niyang rapik...ade pe2 komen x?
lg satu aku suke sgt lokasi pengambaran filem tersebut...cantik sangat....

ok daaa.....

No comments: