Pages

Monday, January 3, 2011

Epy New Year 2011

1.1.11..nice number..Selamat tahun baru tuk semua yg membaca blog aku yang tak seberapa ini..erm..tak terlewat rasanya nk ucapkan epy new year kat korang..ari ni baru 3hb..hope 2011 ni mendatangkan tahun yang lebih bermakna tuk kite semua. Pengalaman pahit yang berlaku pada tahun 2010 jadikan satu iktibar tuk kite terus mengahdapi kehidupan yang kian mencabar ini..ceh! ayat skema yang amat..
bila sebut tahun baru mesti ade azam baru..yg tahun lepas dh tercapai ker? untuk diri aku..azam tahun lepas tak tercapai lagi..huhu..sikit je lagi nk tercapainyer..n aku berharap agar azam tahun lepas tu dapat dicapai tuk tahun ni..ape azam tu? biar aku sendiri yang tahu..haha..
aku pun x tau nk tulis ape..ape2 pun harap kita semua sentiasa dibawah lindungan Allah..tingkatkan keimanan kita kepadaNya..
to my family members..semoga keluarga kita dilimpahkan rezeki dan sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik. to incik bf..i love u..hope impian kita tuk bersama dengan satu ikatan yang sah akan terlaksana..x sabar menanti hari itu...tuk rakan2..jaga diri baik2 dan selamat semuanya...hehe.
daa....

No comments: