Pages

Wednesday, November 3, 2010

Rindunyer...huhu

Assalammualaikum....hi there..lama sungguh rsnye x berblog ni...erm after raye ari tu cam agak bizi skit..lgpun mood x smpi lg nk berblog..hehe
Lokasi skrg i ade di merlimau melaka..umah my sis..my mom ade kat sini..so oliday sempena deepavali ni aku kat sini le gamaknyer..ermm...byk sbnrnye yg berlaku pada aku 2 bln kebelakangan ini..suka dan duka....yg suka pastinye nk berkongsi bersama..hehe
Alhamdulillah abg ipar aku ke mekah menunaikan haji...semoga sihat dlm menunaikan ibadah haji...yg sedeynyer kakak aku lak yg x dapat..mungkin panggilan haji x sampai lagi...yg pasti ade hikmah di sebaliknya...bersyukur kepada Tuhan semua ahli keluarga aku sihat...amin...tuk bln lepas alhamdulillah tuk abg ly aku n 2 org ank buah aku cz dh selamat dh graduate nyer...tahniah yer..InsyaAllah ada rezeki nk juga aku smbg blaja...mungkin after kawen nti...maklumlh ade org yg nk sponsor..hehe..syukur...
erm..menjelang cuti sekolah ni gamaknyer byk la undangan perkawinan yg aku terima..InsyaAllah kalo diizinkan Tuhan akn disampaikan juga diriku ini ke majlis korang....kalo yg x sempat nk smpi tu im sorry yer..yg pasti aku tetap doakan kebahagiaan korang...
citer pasal keje lak...so far Alhamdulillah..ade le juga benda2 yg menyakitkan hati tp wat x tau jer ler..nk buat cemane...ngn kawan2 semua ok...mmg aku syg ler kat korang..hehe..mgu lps g oliday ke langkawi..seronok sgt..skrg ni tgh plan nk g jenjalan lg...lokasi masih dlm perbincangan..hehe..tq so much kpd 2 insan yg sudi sponsor perbelanjaan aku kat sane..my bro n my lovely bf...thank u..next time sponsor lg yer..hehe
bln lps berlaku kejadian yg x diingini dlm hub aku..tp Alhamdulillah semuanye dh kembali normal..n aku semakin epy bersama dia even ade gak org2 yg masih x bertanggungjawab menganggu hub kiteorg..yg penting aku knl sape bf aku n bf aku knl sape aku...sudah la tu x yah le nk wat perkara yg last2 sendiri yg sakit hati....pilih la jalan hidup yg x perlu nk susahkan org lain..to my bf..i love u so much..thank u cz always with me..hehe..
erm rsnye dh x larat dh nk story..hehe...jumpe di lain kali ler...semoga semua bahagia..assalammualaikum wbt...

No comments: